Жарнама

2016 жылдың 23 мамырында Қазақстан Республикасы Кәсіпкерлерінің «Атамекен» Ұлттық палатасының жаңа «Atameken Business Channel» ABCTV.KZ ақпараттық мультимедиялық жобасы интернет, телеарна сынды  негізгі контенттік платформаларда ұсынылды.

«Atameken Business Channel» abctv.kz – Қазақстанның, әлемнің экономикалық, қаржылық, саяси, әлеуметтік және мәдени эксклюзивті жаңалықтарының көзі болып табылады. 

ABCTV ақпаратты порталы – бұл қаржы, экономика, компания, биржа, банк жаңалықтары. Сараптама және рейтинг.

ABCTV телеарнасы -  тек LiveStream (тікелей эфир) режимінде жұмыс істейтін Қазақстандағы тұңғыш интернет TV-арна. Ақпараттық кеңістік Қазақстан, ЕАЭО, ТМД және әлемді қамтиды. Студиялары Астана және Алматы қалаларында орналасқан және виртуалды алаң режимінде толықтырылған нақтылықты қолдану мүмкіндігі бар ORAD бағдарламасында жұмыс істейді.

Жарнама мәселесі бойынша хабарласу:
pr@abctv.kz
тел.+7 (7172) 79-04-75
ұялы тел. +7 702 112 3456 - Алина Кожахметова

Телеарнаның  жарнамалық блогындағы уақыт
Жарнама беруші бағдарламалар арасында немесе бағдарлама барысындағы жарнамалық үзілісте берілетін жарнама блогынан уақыт сатып алады. Сатып алынған уақыт барысында (10, 15, 20, 30 және тағы да басқа 60 секундқа дейін) жарнама беруші ұсынған жарнамалық ролик көрсетіледі.  Көрсету саны және олардың уақыты, сонымен қатар блоктағы роликтің орны ( басы, ортасы, соңы) жарнама уақытын сатып алу (не сату) шартына қол қою кезінде тараптармен өзара келісетін медиа-жоспардың соңғы редакциясында бекітіледі.

Телеарнаның бағдарламасын дайындауға демеушілік
Телебағдарлама толығымен  және жартылай өз жарнамасын орналастырғысы келетін  демеушінің ақшасына жасалуы мүмкін.

Демеуші бағдарламада өзге де жарнамалық мүмкіндіктерді пайдалана алады: логотипті орналастыру, логотипті студияға қою, бағдарлама жүргізушінің сөзімен демеушінің атын атау, титрларға қатысу және т.б.

Телеарна бағдарламасына қатысу
Жарнама беруші белгілі  бір бағдарламадағы жарнама уақытын сатып алмайды, бағдарламаға қатысудың алдын ала келісілген қандай да бір түрін таңдап алады. Мысалы, жарнама беруші-компания менеджментінің өкілі  бағдарламаға  қонақ не сарапшы ретінде қатыса алады. Оған қоса, бағдарлама барысында жүргізуші оған сөз берерде оның лауазымын, ресми түрде хабардың демеушісі ретінде жарияланбаған компанияның атын бірнеше рет айтуы керек.

- Іс шараның онлайн-трансляциясы
- Телеарна жарнамасын дайындау

Медиа-китті сілтеме бойынша жүктеуге болады